Горячая линия

(067) 444 04 08

График работы

Пн-пт с 9-00 до 18-00

Сб, Вс - выходной

Cocos

Эксклюзивный представитель брендов Clarena, Revitajal, MezoPharma, Yvette, Rubica, Virofex. Семинары и обучение по косметологии. Тел. (044) 360 36 15 Открыты к сотрудничеству!

Обмін та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики та заводське маркування
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Що ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, у таких випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку)
  • Вироби, які мають сліди використання
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну

ІНСТРУКЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1. Обмін / повернення якісного товару

1.1 Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України « Закон про захист прав споживача» (далі по тексту – Закон), і стан товару, а саме:

1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати надання вимоги про повернення не враховуючи день покупки;

2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.

3) товар не підійшов Покупцеві за розміром, кольором, фасоном або за інших підстав, які не пов’язані з претензіями до якості товару;

4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;

5) Покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надається право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином різниці між цінами товарів;

2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів в такий же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок).

1.2.1 Дії співробітників:

1) Прийняти від Покупця заяву, платіжний документ, гарантійний талон.

2) Отримати від Покупця документ що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює). За згодою Покупця зробити копію документа. За відмови покупця робити копію документа, переписати дані документа (ПІБ, номер і серію документа, місце реєстрації Покупця).

3) Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на наявність механічних ушкоджень, ушкоджень заводських пломб. Звірити серійний номер на пристрої з упаковкою та гарантійним талоном. Перевірити комплектацію. По можливості зробити простий тест фунцкіонування товару. У разі недотримання цих умов і порушення товарного вигляду – відмовити покупцеві в процедурі повернення грошей.

4) У разі, якщо товар не працює – приймати товар в ремонт відповідно до процедури 2. Тоді клієнт очікує 14 днів підтвердження гарантійності товару.

5) Видати клієнту гроші відповідно до процедури 2.

2. Приймання вживаного товару для здійснення гарантійного ремонтав авторизованому сервісному центрі

2.1 Підстава:

Для прийому вживаного товару для здійснення його ремонту необхідне дотримання наступних умов:

1) товар купувався Покупцем в інтернет – магазині cocos.org.ua;

2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;

3) покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон;

4) не порушені умови експлуатації виробу, згідно з умовами, описаними в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.);

2.2 Дії Покупця:

При передачі товару для здійснення гарантійного ремонту:

1) Покупець пред’являє документ, що підтверджує оплату товару – фіскальний чек, а також гарантійний талон на товар. У разі, якщо Покупець пред’явив будь-які вимоги, але, при цьому, не надав розрахункового документу, посилаючись на те, що розрахунковий документ втрачено або товар йому подарований і т.п., в першу чергу необхідно перевірити гарантійний талон. У разі, якщо гарантійний талон оформлений правильно (вказана дата продажу, поставлені підписи продавця та покупця, а також штамп магазину), необхідно отримати від Покупця заяву (Додаток № 1) на видачу дублікату розрахункового документу і виконати відповідну процедуру його (дублікату) видачі для розгляду вимог Покупця по суті.

2) Повідомляє чітку несправність виробу для внесення співробітником магазину в систему обліку. Якщо несправність розширена і вимагає докладного опису, покупець описує несправність на окремому аркуші паперу в довільній формі.

3) Передає товар співробітнику магазину.

2.3 Дії працівників:

1) Прийняти від Покупця платіжний документ, гарантійний талон. Зробити копію платіжного документу і оригінал віддати покупцеві.

2) Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на відсутність порушень умов експлуатації виробу, згідно з умовами, описаними в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі іт.п.). Звірити серійний номер на пристрої з гарантійним талоном і упаковкою (якщо вона є). Перевірити комплектацію У разі недотримання умов експлуатації виробу – відмовити покупцеві в прийомі товару в гарантійний ремонт.

3. Дії при зміні вартості товару або обміну товару на аналогічний

3.1 Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

3.2 Під час заміни товару з недоліками на такий самий товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі.

3.3 За умови розірвання договору, розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар здійснюються, виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зменшення ціни – виходячи з вартості товару на час покупки.

Для обміну або повернення товарів Вам необхідно надіслати товар службою доставки “Нова пошта” на адресу: 01021, Україна,Київ, Кловський узвіз, 17, оф. 2.

Для консультацій та питань звертайтесь за тел.: +38(067) 444 04 08, або надсилайте листа на e-mail: cocos@cocos.org.ua

*Сервісний відділ/Продавець не несе відповідальності за можливу втрату/витік персональних даних про споживача, членів його сім’ї, третіх осіб, що містяться в товарі (пристрої): на внутрішній пам’яті обладнання або на його носіях, що передаються на ремонт/сервісне обслуговування у комплекті з основним товаром, у разі можливого перепрограмування, заміни пам’яті пристрою, заміни чи оновлення системного програмного забезпечення.